Ytterligare en dag med tankar...

... även om de inte varit lika många som tidigare, men jag har ju jobbat också. Det är svårt att sluta tänka på R, men jag vet inte. Är det spänningen som gör att jag tänker på denne hela tiden, eller börjar jag få känslor. Känslor som jag inte fick förra vändan för att det hela var för lätt. Eller känslor för att jag verkligen börjar bli kär, även fast vi bara setts två gånger och messat lite? Det är svårt. Livet är svårt. Vad ska jag göra? Jag vill ju inte skrämma bort honom.... We´ll se helt enkelt.

Jag har fortfarande inte fått några läsare, det förväntar jag mig egentligen inte heller då jag inte exponerat bloggen eller nämnt den för något.

P.S. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0